Podczas tych wakacji w ramach kończącego się projektu POWER w wyjazdach uczestniczyło 9 nauczycieli:
- 4 osoby uczestniczyły w dwutygodniowym kursie językowym "Intensive English" w Oxfordzie w Kings College;
- 2 osoby wybrały kurs dotyczący pracy z metodą CLIL w dwóch szkołach: w Europass we Florencji oraz w Alhambra Instituto w Maladze;
- 1 osoba uczestniczyła w kursie metodycznym "Contemporary English" w Cambridge;
- 2 osoby uczęszczały na kurs "Integrating Creativity into Teaching" w Dublinie.
Wszystkie przygotowane na najwyższym poziomie kursy
pozwoliły naszym nauczycielom nie tylko na podniesienie swoich umiejętności językowych,
ale także zapoznanie się z najnowszymi, aktywizującymi metodami pracy, a także
na refleksję nad własnym stylem uczenia. Zajęcia miały formę warsztatów,
prezentacji, debat prowadzonych przez trenerów, ale wymagających od uczestników
aktywnego uczestnictwa i prowadzone były przez pełnych doświadczeń i entuzjazmu
trenerów z zastosowaniem sprzętu szkoleniowego najwyższej klasy. Co
najważniejsze, szkolenia w których mogliśmy uczestniczyć miały wymiar
praktyczny, a wiedzę zdobytą na nich będziemy wdrażać w nasz system edukacji
podczas prac nad wprowadzeniem innowacji pedagogicznej "Wiem po co się
uczę", której głównym celem jest wprowadzenie przygotowania do nauczania
dwujęzycznego w klasach 5 i 6.
No comments:
Post a Comment